Design a site like this with WordPress.com
Primeiros pasos

Comienza la movilización por el comedor de Os Tilos

EL CORREO GALLEGO-

Las familias del colegio teense de Os Tilos comienzan una semana de movilizaciones “para que a Xunta de Galicia asuma as súas competencias e resolva canto antes a problemática actual que temos no pola falta de comedor” en el CEIP. En concreto, llaman a concentrarse desde este martes y hasta el próximo viernes junto a la pancarta reivindicativa del exterior del centro, de 13.30 a 13.55 h.

Hay que recordar que desde la asociación de padres también se ha puesto en marcha una recogida de firmas en change.org en la que se reclama que se solvente “esta situación de absoluta deixadez, abandono e pasotismo que tantos problemas de conciliación nos está a xerar e nos axudedes a seguir presionando á Xunta de Galicia para que no curso 21-22 o colexio dos Tilos teña un servizo de comedor, algo esencial” en un centro público de este tipo.

La campaña a través de internet, que ayer rozaba las 600 rúbricas, complementa la movilización iniciada en agosto de 2020 para solicitar que este CEIP “teña un comedor xestionado pola Consellería de Educación”. M.M.

https://www.elcorreogallego.es/ocorreodaareadecompostela/comienza-la-movilizacion-por-el-comedor-de-os-tilos-MD6702068?fbclid=IwAR2339xanqQ6OwwV9ih6OgxI5MTDT0Bdx1F3k0OJBXa1sziiyWA9UwyVVN8

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: